FAKE IT SO REAL
Robert Greene’in (Bisbee ’17) amatör güreş dünyasından hayli mahrem portreler sunan filmi, bu sporun hiç beklenmedik kırılgan yüzünü ortaya koyuyor. Sean Price Williams’ın göz alıcı kamerasıyla birlikte film, güreşin Amerika’nın güneyindeki zorlu yaşamdan nasıl bir kaçış sunduğuna odaklanıyor.