Familiar Touch
Sarah Friedland’ın gücünü sakinliğinden alan çıkış filmi, demansın insanı nasıl yalnızlaştırdığını yalın bir biçimde resmediyor. Cilalı bir masadaki polenler veya lahanadaki damarlar gibi hayatın ufak tefek detaylarına odaklanan görüntüler, daralan bir dünyada bardağın dolu tarafına bakıyor.