Gezgin auteur Werner Herzog’la sürreal bir maceraya çıkıyoruz. Herzog’un Japonya’da gerilla tarzında çektiği, dublör kiralamaya dair gerçek bir olguyu konu edinen film, insan ilişkilerinin anlaşılması güç özünü keşfe çıkıyor.