Tilki ailesi, oğulları Ash ve konuk olarak gelen yeğenleri Kristofferson’la birlikte mutlu mesut yaşar. Bu saadet tablosu, ailenin babası eski alışkanlıklarına yenilip dünyanın gördüğü en büyük tavuk hırsızlığını planlayınca bozulur.
Wes Anderson ve Roald Dahl ortaklığından ancak büyülü bir film çıkabilirdi. Dahl’ın muhteşem hayal dünyası, Wes Anderson’ın elinde eşsiz bir stop-motion’a dönüşüyor. Açıkgöz bir tilkinin hikayesini George Clooney, Bill Murray, Jarvis Cocker ve Meryl Streep’den oluşan bir kadro seslendiriyor.