Fargo
Bir otomobil satıcısı, borçlarını kapatmak için karısını kaçırtıp zengin babasına fidye ödetmeyi planlar ve renkli dolandırıcı ikili Carl ile Gaear’ı tutar. Bu baştan savma plan, rutin bir polis kontrolü sırasında tepetaklak olur ve üç kişinin ölümüne sebep olur.
Coen Kardeşler’in kült dedektif hikâyesi ilk günkü eşsizliğini hâlâ koruyor. Gerilim, komedi ve sosyal eleştiriyi inanılması güç bir doğallıkla harmanlayan Fargo Frances McDormand’in ödüllü oyunculuğuyla sıradışı ve sürprizlerle dolu bir kara mizah şaheseri.