Faruk
90’lı yaşlarındaki Faruk, İstanbul’daki evinin yıkım sürecini belgeyen kızının filminde başkahraman haline gelir. Faruk’un yıkımı erteletmek için apartman toplantılarına katılmasıyla gerçeklik ile kurmaca arasındaki sınırlar silinmeye başlar.