Fat Girl
12 yaşında belirli bir kilonun üzerinde olan Anaïs güzel kız kardeşi Elena’nın gölgesinde yaşamaktadır. Şimdiye kadar ona itaat eden Anaïs İtalyan hukuk öğrencisi ortaya çıkınca kız kardeşine karşı masumiyeti gittikçe azalmaya başlar.
Fransız sinemacı ve uzlaşılmaz mıknatıs Catherine Breillat cesurca kendine has türünü 2001 yapımı Fat Girl ile daha önceki filmlerindeki suçlu temalarını geliştirerek şekillendirmeye devam ediyor ve başka bir körleşmiş genç kadının cinsel uyanış portresini çiziyor. Film Kanada’da yasaklanmıştı.