En uç koşullarda çekilen ve Maya yaratma teorisinden ilham alan film, gerçekliğin yanılsamasını ve orada olmayan bir şeyi kameranın yakalama olasılığını ele alıyor. Doğanın illüzyonu ve illüzyonun doğasıyla ilgili.