Eşini kaybettikten sonra yalnız kalma korkusuyla yeniden evlenmek isteyen Sultan, çocuklarının ve çevrenin tepkisine rağmen ticarete atılır. Pansiyon işletir, pazarda çalışır ve diğer kadınlara örnek olur. Bu mücadele, ilçedeki kadınların bağımsızlıklarını kazanmasına öncülük eder.