Efsanevi auteur Jim Jarmusch, aileye dair keskin gözlemlerle dolu bu filmle antoloji türüne başarılı bir dönüş yapıyor. Tom Waits de dahil yıldızlarla dolu kadrosuyla katmanlı portreler çizen bu sıradışı üçleme, farkılıklarda ortaklık buluyor.