Fauna
Araları açık olan kardeşler Luisa ve Gabino, terk edilmiş bir maden kasabasında yaşayan ailelerini ziyarete gelir. Luisa’nın oyuncu sevgilisi Paco’nun varlığı, tuhaf durumların yaşanmasına sebep olur. Ailenin babasının çocuklarına karşı davranışları, Paco’nun oynadığı role kafayı takmasıyla değişir.
Yönetmen Nicolás Pereda Narcos dizisinin popülerliğinden ilginç bir şekilde faydalanarak, dizinin oyuncularından Francisco Barreiro’nun yer aldığı bir uyuşturucu karteli hikayesine imza atıyor. Arızalı ailelere mizahi bir bakış atan film, beklenmedik yönlere saparak seyirciyi diken üstünde tutuyor.