Küçük bir çocukken, yoksul köylü ailesinin yanından, amcasının isteğiyle koparılıp büyük kente getirilen Fazilet, para karşılığında Alev Hanım’ın yanına besleme hizmetçi olarak verilir ve Alev’in kocasının bir inşaatında amelelik yapan Aziz’le evlendirilir.