Sinema tarihinin “en berbat” ailelerinden birini resmeden Şölen, radikal Dogma 95 hareketinin kurallarıyla çekilen ilk film kabul ediliyor. Thomas Vinterberg’den büyük sırlar ve bastırılmış hınç duygularıyla dolu, patlamaya hazır bir bombayı andıran bir aile hikayesi.