Depresyonla mücadele eden ve uykusuzluk çeken bir adam, Tyler Durden isimli tuhaf bir sabun tüccarıyla tanışır. Sıkışmış hayatlarından kaçış arayan iki adam, bir yeraltı dövüş kulübünde öfkelerini boşaltır. Araları, Marla isimli bir kadın Tyler’ın dikkatini çekince bozulur.