Amerikan sinemasının taklit edilemeyecek denli özgün sesi Kelly Reichardt, western kavramını yeniden tanımlıyor. Sisteme uyum sağlayamamış iki karakteri, derinden hissedilen bir dostluğun filizlenişini, zarafet dolu, şefkatli bir üslupla anlatıyor.