15 yaşındaki kavgacı Mia, Essex’in sosyal konutlarında annesiyle yaşamaktadır. Ulusal bir dans yarışmasını kazanıp yaşadığı yoksul hayattan kurtulmayı umut eder. Ancak annesinin yeni sevgilisi yaşamlarına dahil olunca, ergenlik sorunları ve yeni keşfettiği cinselliği kontrol edilemez bir hal alır.