Fiume o morte!
İtalyan şair ve asker Gabriele D’Annunzio’nin Fiume’yi (bugünkü Rijeka) işgal etmesinden bir asır sonra yönetmen Igor Bezinović olay yerine dönerek bu siyasi deneyi irdeliyor. Arşiv görüntüleri, röportajlar ve canlandırmalarla şehrin sakinleri geçmişleriyle yüzleşiyor.