Zehir Çetesi olarak bilinen, kendilerine has dövüş tekniklerine sahip beş maskeli dövüşçü, Shaw Kardeşlerin onlarca filminde boy gösterse de Beş Zehir, beyazperdede arzıendam ettikleri ilk film. Tarantino’nun da favorileri arasında yer alan Chang Cheh imzalı film, kültleşmiş bir cinayet öyküsü.