Kung fu filmlerinin altın çağı sona ererken Shaw Kardeşler ile çalışan usta sinemacılar, dövüş sanatları dünyasının öğretilerini sorgulamaya başladı. Canlı renkleriyle dikkat çeken Chang Cheh imzalı bu kanlı epik, intikam arayışını nihilizme vardırıyor.