36 yaşında başarılı bir akademisyen olan Amin, çocukluğunda mülteci olarak Avrupa’ya gelmiştir. Amin, Afganistan’dan Danimarka’ya uzanan yolculuğu ve izleyiciye “ev” kavramının gerçek anlamını düşündürttüğü duygu yüklü hayat hikayesini ilk kez paylaşır.