Peter Strickland, yine duyulara hitap eden bir ziyafetle karşımızda. Gastronomi, envaiçeşit tuhaflık ve çekişme bir araya gelerek Peter Greenaway’in işlerini andıran bir hikaye yaratıyor. Yunan Tuhaf Dalgasının gizemli oyuncusu Ariane Labed başrolde. Afiyet olsun!