Canı sıkılan bir yazar, Londra’nın kalabalık sokaklarında rastgele yabancıları izler. Hayali bir araştırma olarak başlayan bu macera, Cobb adlı bir hırsızla karşılaşınca huzursuz edici bir yolculuğa dönüşür. Cobb’un suçla dolu dünyasına çekilen yazar, takıntı ve tehlikelerle dolu bir yola sapar.
Christopher Nolan, Başlangıç ve Oppenheimer gibi büyük bütçeli filmlerin yıldızı olmadan önce, bu düşük bütçeli ve sıradışı gerilime imza attı. En meşhur işleri kadar katmanlı, girift ve özgün olan bu neo-noir, klasiklerin baş döndürücü havasını taşıyor.