Döneminin en büyük vizyonlerinden biri. Bu adamla ne yapacağını bilemeyen bir stüdyo. Yayınlandığı dönemde ciddi bir makastan geçen Foolish Wives, daha sonra şu anki haline kavuşturuldu. Aradan geçen onca zamana rağmen yönetmen Erich von Stroheim’ın dehasını gösteren olağanüstü bir film.