Kusursuz görünen İsveçli bir aile, Fransız Alplerinde tatil yapmaya gelir. Dağ eteğindeki bir restoranda yemek yedikleri sırada düşen çığ, Tomas ile Ebba’nın ilişkisini derinden sarsar. Tomas aile reisi rolünü geri kazanmaya uğraşırken, Ebba kafasındaki sorularla boğuşur.
Ruben Östlund, hem Kare hem de Hüzün Üçgeni ile Altın Palmiye kazanmadan önce, bu sarsıcı evlilik hikayesiyle Cannes’da bütün dikkatleri üzerine çekmişti. Kışkırtıcı üslubu ve derin gözlemleriyle Turist, bir aile babasının kırılgan erkekliğine mizahi tonlar da barındıran bir bakış atıyor.