Alfred Hitchcock, ikinci Hollywood filminde, savaş zamanında geçen, zeka ve gizemle dolu bir gerilime imza atıyor. Usta yönetmenin en unutulmaz cinayet sahnelerinden birini barındıran film, En İyi Film Oscar’ını Rebecca filmine kaptırdı. Hitchcock efsanesi işte böyle doğdu!