Azra doğum yaptıktan iki gün sonra oğlunu derhal sünnet ettirmesi yönünde eşi, kayınvalidesi, doktorlar ve gözle görülmese de çoğunluğu Müslüman olan toplum tarafından baskı altında hisseder. Köşeye sıkıştıkça kendini, bebeğini korumak için içgüdüsel tepkiler verirken bulur.