İki genç kadın, taşrada yaşayan Reinette ve şehirde yaşayan Mirabelle, Paris’te beraber bir daire tutmaya karar verirler. Üniversitede ve şehrin farklı köşelerinde, birbirinden çok farklı karakterlere sahip yeni insanlarla tanışıp, şehir hayatının farklı yüzlerini tadarlar.