Ressam, edebiyatçı, müzisyen kimlikleriyle de tanıdığımız Mehmet Güreli, Salâh Birsel’in bir hiciv başyapıtı olarak anılan aynı adlı romanını yorumluyor. Baştan sona siyah beyaz çekilmiş, modernist edebiyat tadı veren, pek çok imge ve duyguyu çağrıştıran, bol katmanlı bir labirent.