Alice Rohrwacher, karantinada çektiği kısa filminde, görüntülü konuşmaların klostrofobisinden kaçıp, 16mm kamerasını komşularına çeviriyor. Her anına uzanıp dokunmak isteyeceğiniz dokusu ve zarif anlatımıyla, İtalyan güneşinin altında, insani bağlara ihtiyacımızı hatırlatan bir hazine.