Hem John Waters’ın hem de Cahiers du cinéma yazarlarının övgüyle bahsettiği bu Bruno Dumont komedisi, alaycı bir bakışla donatılmış hırçın bir toplumsal eleştiri. Léa Seydoux’nun muhteşem performansıyla France, medya kültürüne kahkahalar attırarak saldırıyor.