Frank
Yeteneği olmasa da müziğe karşı hevesini hiç yitirmeyen Jon, yaşadığı sıkıcı kasabadan ve bunaltıcı işinden kaçmaya kararlıdır. Avangard rock grubu The Soronprfbs onun kurtuluşu olur. Bu tuhaf grubun solisti, kafasındaki kocaman maskeyi hiç çıkarmayan, duygusal olarak dengesiz Frank’tir.
İrlandalı yönetmen Lenny Abrahamson, kült müzisyen Chris Sievey’nin yaşamından ilham alarak, sanata ve yaratıcılığa dokunaklı bir güzelleme ortaya çıkarıyor. Bu mizahı bol öyküde, Michael Fassbender bir maskenin ardında bile olsa yeteneklerini konuşturuyor.