Fremont
Modern göçmen deneyimi söz konusu olduğunda Amerika’nın yıldızlarla bezeli bir rüya ülkesi olmadığını gözler önüne seren bu Sundance favorisi, havalı monokrom sahneleriyle Jim Jarmusch ve Aki Kaurismäki’yi akla getiriyor. Aykırı bir mizahla ve ışıltılı, derin performanslarla örülü bir dram.