Friedkin Uncut
Yeni Hollywood’un en büyük yıldızlarından William Friedkin’in çarpıcı kariyerini anlatan belgesel, Francis Ford Coppola, Quentin Tarantino ve Wes Anderson gibi ünlü isimlerin de katkılarıyla Amerikalı auteur’ün baş döndürücü bir portresini çiziyor.