Friendship
Komedyen Tim Robinson, Andrew DeYoung’ın kahkahalarla güldüren komedisini kendine has mizahını uçlara taşıyor. Günümüzde yetişkin olmanın absürt kurallarını irdeleyen filmde herkes kendinden bir şeyler bulacak.