From What is Before
Lav’ın Locarno’dan Altın Leopar Ödüllü filmi, diktatör Ferdinand Marcos hükümdarlığının travmatik zamanından sonra geçiş dönemini hatırlamaya dair epik bir iş. Filmin yapısı yavaş güç, gittikçe büyüyen kompleks, politik ve duygusal çöküşle göz önüne serilen beş buçuk saatlik bir hikayeden oluşuyor.