Ron Howard’ın Peter Morgan imzalı ödüllü oyundan uyarladığı bu sürükleyici filmin merkezinde hem Frost’un hem de Nixon’ın onaylanma arzusu yer alıyor. Başka şekillerde kendini kandıran bir ikiliyi canlandıran Michael Sheen ve Frank Langella, olağanüstü performanslar sergiliyor.