Sevgilisiyle banliyöde yaşadığı tekdüze hayattan bunalan Louise, Paris’te bekar hayatının tadını sonuna kadar çıkarabileceği küçük bir daireyi tek başına kiralamaya karar verir ve yorulmak nedir bilmeyen arkadaşı Octave’la birlikte, hayatında heyecan dolu yeni bir sayfa açar.
Büyük usta Éric Rohmer, kendine has karakterlerle, zamanın ve mekanın ruhunu yine kıskıvrak yakalıyor. 80’li yılların hareketli Paris gecelerinin zinde hissini taşıyan film, Pascale Ogier’in büyüleyici varlığıyla, genç bir kadının özgürleşme yolculuğunu az görülür cinsten bir enerjiyle anlatıyor.