Avant-garde estetiğiyle düşük bütçeli istismar filmlerinin heyecan dolu bir çarpışması (Stanley Kubrick’in A Clockwork Orange’ından esin almasının yanında) olan Funeral Parade of Roses bizi 60’ların Tokyo yeraltı dünyasının karanlık bölgelerine, canlandıran bir yolculuğa çıkarıyor.