Gelecek vadeden karikatürist Robert, sanatçı olmak için acı çekmek gerektiğine inanır. Bu yüzden banliyö hayatını reddedip okuldan ayrılarak bir çizgi roman dükkanında ve bir avukatın yanında çalışmaya başlar. Burada tanıştığı Wallace yüzünden başına gelmeyen kalmaz.
Owen Kline’ın bu enfes ve karanlık ilk filminde karikatürist olmakla kafayı bozan bir genç, rahatlık yerine kaosu tercih ediyor. Safdie kardeşlerin yapımcılığını üstlendiği Funny Pages Robert Crumb’ın çizgi romanlarından esinlenen grunge estetiğiyle acımasızca komik bir ergenlik hikâyesi.