Senarist-yönetmen-oyuncu Sophie Letourneur, kadın başrollü filmleriyle Fransız sinemasına damgasını vuran bir auteur. Lolita Chammah’ın (Isabelle Huppert’in kızı!) rol aldığı filmi, ya yalnızken ya da birinin yanındayken yüzleştiğimiz gerçeklere dair hem komik hem de içten bir aşk öyküsü anlatıyor.