Galata
Son zamanlarda internete sızan erotik videoları skandal yaşayan ünlü manken Sevda ile rutin hayatının sıkıcı duvarlarından kaçmaya çalışan doktor Yusuf’un tesadüfen tanışmaları, Yusuf’un belgesel film projesi bahanesiyle Galata sokaklarında yürüyüşlere dönüşür.