Şubat 1979’da, okul tatilini Ankara’da apartman dairesinde geçiren 7 ve 8 yaşlarındaki iki kardeş, sıkıntıdan kurtulmanın yolunu kendi oyunlarını kurmakta bulmuştur. Ancak o gün bir şeyler ters gitmektedir. Anneleri işten dönmeden önce bir çözüm bulmaları gerekmektedir.