GARCÍA
Garcia sıradan bir yaşama sahiptir. Ta ki hayatta en çok isteği şeyi elde etmenin eşiğine gelene kadar. Hem komedi hem de gerilim-gangster filmlerine göz kırpan tuhaf yolculuk giderek karmaşıklaşıyor. Sevimli karakterleri ve absürt öyküyü takip etmek içinse farklı yolları takip etmek gerekiyor.