Garip
Garip, hayattaki tek varlığı büyük bir tutkuyla bağlı olduğu Beşiktaş olan yalnız bir adamdır. Yaşayabilmek için çeşitli küçük işlerde çalışan genç adamın hayatı, arkadaşının sandalının içinde bulduğu küçük bir bebekle değişir.