Uganda, 1971 yılında kendisini diktatör ilan eden General İdi Aim Dada tarafından ele geçirilmiş, iktidarı yüzbinlerce ölüme sebep olmuştu. Filmde, bu kötü şöhretli tiran, dinamik, karizmatik ve fanatik hezeyanlarıyla tüm ulusu kontrol altında tutan tehlikeli bir adam olarak karşımıza çıkıyor.