Corinna Belz’in büyüleyici derecede minimalist belgeselinde Gerhard Richter’in devasa soyut tabloları gözümüzün önünde adım adım şekilleniyor. 20. yüzyılın en büyük sanatçıları arasında yer alan ve münzevi bir hayat yaşayan Richter’in atölyesine davet edilmek büyük şeref!