Genç bir Afrikalı-Amerikalı olan Chris, beyaz kız arkadaşının ailesini ziyarete gider. Ailenin fazlasıyla samimi tavırlarını, bu ilişkiyi kabullenme çabalarının bir parçası zanneden Chris, yavaş yavaş korkunç bir gerçeği keşfeder.
Jordan Peele’nın sarsıcı ve hicivli korku filmi, Obama döneminin liberal ırkçılığı bitip Trump Amerikasının şafağı sökerken, bir çağın kusursuz bir resmini çekti. Gözlemlerini sert bir şekilde ifade eden Kapan, bir ulusun kaygılarına çarpıcı “Batık Yer” imgesiyle hayat veriyor.