Ghost Trail
Belgeselci Jonathan Millet, bu gerilim dolu intikam hikayesiyle ilk kurmaca filmine imza atıyor. İşkencecisinin peşine düşen Suriye sürgün rolüyle hayranlık uyandıran Adam Bessa’nın performansıyla Ghost Trail, nefes kesici bir kedi-fare oyunu gibi.