Jim McKay’in sağlam çıkış filminde adalet arayışı, çetrefilli bir güçlenme sürecine önayak oluyor. Üç genç başrol oyuncusunun doğaçlama performansları ve efsanevi MC Guru’nun müzikleriyle 90’larda New York’un eşsiz bir portresi.