Gloria
58 yaşında boşanmış bir kadın olan Gloria, günlerini ve gecelerini yalnız geçirmemekte kararlıdır. Yaşlanmaya ve yalnızlığa başkaldırarak hızla elde edebileceği geçici hazların peşinde partiden partiye koşar.
Sebastián Lelio’nun büyük başarı yakalayan filmi, orta yaşlı kadınların son derece karmaşık ve etkileyici karakterler olabileceğini kanıtlayan canlı ve samimi bir hikaye anlatıyor. Gloria rolündeki Paulina García’nın olağanüstü performansına hayran kalmaya hazır olun.